alzheimerferrolterra@alzheimerferrolterra.com | Río Castro 981 370 692 - 689 221 155 | Casa del mar 981 357 222 - 689 221 156

Select your language

Redes sociales - Síguenos en...

Afal Facebook Afal Twitter Afal Instagram

AVISO LEGAL

ASOCIACION DE FAMILIARES DE ENFERMOS DE ALZHEIMER E OUTRAS DEMENCIAS AFAL FERROLTERRA en cumprimento da Lei 34/2002, do 11 de xullo, de Servizos da Sociedade da Información e de Comercio Electrónico, infórmalle:
- A súa denominación social é ASOCIACION DE FAMILIARES DE ENFERMOS DE ALZHEIMER E OUTRAS DEMENCIAS AFAL FERROLTERRA.
- O seu NIF é G15620628.
- O seu domicilio sitúase en Rúa Río Castro, 43-45, Baixo, 15404, Ferrol (A Coruña) España.
- O seu teléfono de contacto é 981370692.
- Está inscrita no Rexistro Xeral de Asociacións 1997-4.709/1ª
- E dispón da seguinte dirección de correo electrónico de contacto dpd@alzheimerferrolterra.com.

PROTECCIÓN DE DATOS PERSOAIS

Os datos persoais vinculados a esta web respectan as esixencias do Regulamento (UE) 2016/679 RGPD e LOPDGDD 3/2018.

Quen é o Responsable do tratamento?
ASOCIACION DE FAMILIARES DE ENFERMOS DE ALZHEIMER E OUTRAS DEMENCIAS AFAL FERROLTERRA
NIF: G15620628
Dirección: Rúa Río Castro, 43-45, Baixo, 15404, Ferrol (A Coruña) España
Teléfono: 981370692
Correo electrónico: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Delegado de protección de datos: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Cal é a finalidade e lexitimación coas que tratamos os seus datos?
1. Xestionar as solicitudes de información, dúbidas, consultas, suxestións ou queixas que se expoñen a través dos medios habilitados na web para contactar coa entidade. Podemos tratar os seus datos con esta finalidade porque temos un interese lexítimo en atender ás comunicacións necesarias para levar a cabo a nosa actividade.

2. Datos das persoas que realizan unha doazón mediante a información facilitada na web:

2.1. Xestionar as doazóns. Podemos tratar os seus datos porque existe unha relación contractual e serán gardados durante o prazo de dez anos.

2.2. Xestión contable. Tratamos os seus datos con esta finalidade porque existe unha obrigación legal establecida no Real Decreto do 22 de agosto de 1885 polo que se publica o Código de Comercio e serán gardados durante o prazo establecido na devandita norma e demais lexislación aplicable.

2.3. Xestión fiscal. Tratamos os seus datos con esta finalidade porque existe unha obrigación legal establecida na Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria e serán gardados durante o prazo establecido na devandita norma e demais lexislación aplicable.

2.4. Xestión do cumprimento de obrigacións en materia de Prevención de Branqueo de Capitais. Podemos tratar os seus datos con esta finalidade porque existe unha obrigación legal establecida na Lei 10/2010, do 28 de abril, de prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo e demais lexislación aplicable.

3. Persoas que realizan unha denuncia a través da canle de denuncias:

3.1. No caso de que a denuncia non sexa anónima, para tramitar e, segundo corresponda, dar curso á denuncia presentada. Podemos tratar os seus datos con esta finalidade porque é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público, de conformidade coa Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción e demais lexislación aplicable.

3.2. Deixar evidencia do funcionamento do modelo de prevención da comisión de delitos. Podemos tratar os seus datos esta finalidade porque temos un interese lexítimo en deixar evidencias do funcionamento da canle interna e os protocolos implementados para a prevención de delitos no seo da entidade.

Durante canto tempo conservaremos os seus datos?
1. Datos de persoas que solicitan información, dúbidas, consultas, suxestións, queixas. Os seus datos conservaranse durante o tempo necesario para alcanzar a finalidade indicada ou ata que se solicite a súa supresión polo interesado.

2. Datos de persoas que realizan unha doazón. Os seus datos conservaranse durante o tempo necesario para alcanzar as finalidades indicadas e, debidamente bloqueados, durante o prazo de prescrición máis amplo de conformidade coa lexislación aplicable.

3. Persoas que realizan unha denuncia a través da canle de denuncias:

3.1. Para a tramitación e, segundo corresponda, dar curso á denuncia presentada os datos serán conservados durante o tempo necesario para poder levar a cabo unha investigación interna e, en ningún caso, por un período superior a dez anos.

3.2. Para deixar evidencia do funcionamento do modelo de prevención da comisión de delitos, conservaranse os seus datos durante un prazo máximo de 3 meses. Pasado devandito prazo procederase á anonimización dos datos do denunciante, así como o resto dos datos persoais envorcados na denuncia realizada.

Obrigación de facilitar os datos
- No caso dos socios, os datos solicitados son necesarios para formalizar a relación, pola contra non se poderá celebrar nin executar o contrato.

- No caso de denunciantes que empreguen a canle de denuncias, infórmase que o denunciante non está obrigado a facilitar os seus datos xa que a denuncia pode realizarse de forma anónima.

A que destinatarios comunicaranse os seus datos?
1. Persoas que solicitan información, dúbidas, consultas, suxestións, queixas. Comunicaranse os seus datos aos nosos encargados de tratamento cando sexa necesario para a correcta prestación dos servizos contratados aos mesmos.

2. Persoas que realizan unha doazón mediante a información facilitada na web:

2.1. Comunicaranse á Administración Tributaria os datos que sexan necesarios para dar cumprimento ás obrigacións legais.

2.2. Comunicaranse ás entidades bancarias os datos que sexan necesarios para realizar os ingresos e pagos bancarios derivados da relación contractual.

2.3. Comunicaranse a compañías aseguradoras e reaseguradoras, corredurías de seguros e reaseguros, avogados, procuradores, Xulgados e Tribunais, os datos que sexan necesarios para a cobranza/abono de indemnizacións ou para a atención, o exercicio ou defensa de reclamacións.

2.4. Comunicaranse aos nosos encargados de tratamento cando sexa necesario para a correcta prestación dos servizos contratados aos mesmos

2.5. Monetarias e administracións públicas competentes na materia os datos do cliente que sexan necesarios, co fin de dar cumprimento ás obrigacións legais coa devandita Administración.

2.6. Comunicaranse a auditores e servizos de auditorías de contas co fin de cumprir coas obrigacións legais correspondentes.

3. Datos de persoas que realizan unha denuncia mediante a canle de denuncias:

3.1. Poderanse comunicar os seus datos a avogados e procuradores, Administracións Públicas competentes, Ministerio Fiscal, Xulgados e Tribunais, os datos que sexan necesarios para dar cumprimento ás obrigacións legais e á normativa interna do responsable.

3.2. Comunicaranse os seus datos aos nosos encargados de tratamento cando sexa necesario para a correcta prestación dos servizos contratados aos mesmos.

Realizaranse transferencias internacionais de datos?
Non se realizarán transferencias internacionais de datos.

Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
- Acceso: dereito a obter confirmación sobre se estamos a tratar datos persoais seus ou non, a saber, cales son, para que se usan, canto tempo van gardar, a orixe dos mesmos e se se comunicaron ou se van a comunicar a un terceiro*.
- Rectificación: dereito a solicitar a rectificación dos datos inexactos e a que se completen os datos persoais incompletos.
- Supresión: dereito a solicitar a supresión dos datos de carácter persoal cando sexan inadecuados, excesivos ou xa non sexan necesarios para os fins para os que foron recolleitos, incluído o dereito ao esquecemento.
- Oposición: dereito a opoñerse, en determinadas circunstancias, a que se realice o tratamento dos seus datos persoais ou a solicitar que se cese no tratamento.
- Limitación do Tratamento: dereito a solicitar, nas circunstancias establecidas legalmente, que non se traten os seus datos máis aló da mera conservación dos mesmos.
- Portabilidad: dereito a recibir os datos de carácter persoal nun formato estruturado, de uso común e lectura mecánica, e poder transmitilos a outro responsable, sempre que sexa tecnicamente posible.
- Dereito a retirar o consentimento: poderá retirar o seu consentimento en calquera momento dirixíndose por escrito á dirección do responsable do tratamento, pero os tratamentos que xa se efectuaron continuarán sendo válidos.

* Nota: Os datos das persoas que presentan unha denuncia mediante o uso da canle de denuncias nunca serán obxecto deste dereito.

Onde poderá exercitar os seus dereitos?
O exercicio de dereitos deberá efectuarse por escrito, dirixíndose a Rúa Río Castro, 43-45, Baixo, 15404, Ferrol (A Coruña) España, ou ao correo electrónico dpd@alzheimerferrolterra.com. ASOCIACION DE FAMILIARES DE ENFERMOS DE ALZHEIMER E OUTRAS DEMENCIAS AFAL FERROLTERRA pon á súa disposición modelos para a realización do exercicio de dereitos que poden obterse na dirección indicada ou a través do correo electrónico indicado anteriormente. Para máis información: www.aepd.es.

Dereito de reclamación #ante a Autoridade de Control?
No caso de que non se respectaron os seus dereitos pode presentar unha reclamación dirixíndose por escrito á Axencia Española de Protección de Datos sita na rúa Jorge Juan, 6-28001-Madrid ou utilizar a sede electrónica: https://sedeagpd.gob. En ambos os casos, deberá acompañar a documentación pertinente.

Xunta de Galicia
Ministerio Sanidad
Ministerio interior
Concello de Ferrol
Concello de Narón
Deputación Coruña
Fagal
Ceafa
Concello de Ares
Concello de Cedeira
Universidade da Coruña
Fundación Barrié
Fundación Roviralta
La Caixa
Concello de Pontedeume
Cabanas Rural - Asociación de mulleres
logo pie
Homologado pola Consellería de Traballo para a impartición de accións formativas
Entidade declarada de Utilidade Pública polo Ministerio do interior
 
fondos europeos next generation afal   plan recuperacion transformacion resilencia afal
 
Centros de día
 
ico ubiacionC/ Río Castro 43-45 Baixo - 15404 - Ferrol (A Coruña) - 981 370 692 - 689 221 155
ico ubiacionCarretera Alta, 14, 15401 - Ferrol (A Coruña) - 981 357 222 - 689 221 156
Contacta connosco
 
ico correoalzheimerferrolterra@alzheimerferrolterra.com Contactar
ico canalCanal de denuncias, fai a túa denuncia aquí Denunciar